Nesmetan rad IT infrastrukture je danas osnovni preduslov za efikasan rad svakog preduzeća. Neodržavana IT insfratruktura može prouzrokovate brojne probleme i značajno povećati troškove poslovanja. U zavisnosti od veličine i potreba Vašeg preduzeća, pružamo različite vrste kao i nivoe podrške.
Podrške može biti interventna (po pozivu), gdje se naplačuju radni sati inžinjera i tehničara ili ugovorena, gdje mi preuzimamo brigu o IT infrastrukturi ili nekom njenom dijelu.
Šta podrazumjeva održavanje?
- Održavanje mreže. Možemo vam ponuditi održavanje mrežnih sistema nezavisno da li smo ih mi implementirali ili neko drugi. Fokus je na LAN ili WiFi mrežama nezavisno od proizvođača (Cisco, Mikrotik... ).
- Serveri i Cloud. Naše područje djelovanja pokriva sisteme različitih arhitektura (Windows, Linux, VSphere) i nivoa kompleksnosti. Moguće je održavanje fizičkih ili virtuelnih servera kod korisnika, kao i infrastrukture u Cloud-u
- VPN i udaljeni pristup. Jedna od naših specijalnosti su i različiti tipovi VPN mreža. Bilo da je u pitanju povezivanje vaših poslovnih jedinica u jedinstvenu mrežu ili rad sa udaljene lokacije, omogućavamo nesmatan rad Vašeg sistema.
- Radne stanice. Ovde se akcenat stavlja na sigurnost korisnika, sistemski softver i antivirusni softver. Takođe nudimo podršku i za ostali sistemski softver neophodan za funkcionisanje Vašeg preduzeća. Imamo veliko iskustvo u podršci Windows AD arhitekturi.
- Sigurnost i rezervne kopije. Redovno kreiranje rezervnih kopija omogućava brz oporavak u slučaju ispada sistema. One se mogu praviti na svim nivoima, od bekapa mrežnih konfiguracija, korisničkih profila pa sve do bekapa aplikativnih podataka.
- Telefonske centrale. Već ste mogli pročitati da smo specijalizovani za digitalne telefonske centrale, a nudimo i redovno ili interventno održavanje ovakvih sistema.
IT outsourcing
Veće kompanije uglavnom imaju svoj IT u manjoj ili većoj mjeri. Međutim za mala i srednja preduzeća to nije uvijek slučaj. Efikasnije je prepustiti odgovornost i upravljanje IT sistemom našem timu koji će direktno odgovarati Vašem menadžmentu.
Pored stavki navedenih u okviru redovnog održavanja pod IT outsourceing se podrazumjeva i:
- Strateško planiranje
- Upravljanje IT projektima
- Odnosi sa IT dobavljačima